Download
N/A Mbps
Upload
N/A Mbps
The landlord has not filled the internet speed yet. Ask them to clarify this.
Właściciel otrzyma powiadomienie o tym, że ktoś jest zainteresowany jego mieszkaniem. Od tej chwili ma 24 godziny na potwierdzenie lub odrzucenie Twojej rezerwacji.
Właściciele mieszkań zainteresowani są przede wszystkim profilem potencjalnego lokatora, dlatego podaj o sobie możliwie jak najwięcej informacji, dodaj zdjęcie profilowe itp. Możesz o sobie nawet nakręcić krótki filmik. Spodobasz się w ten sposób właścicielowi i zwiększysz swoje szanse na potwierdzenie rezerwacji.
Umowę najmu możesz sprawdzić z wyprzedzeniem online, dostępna jest dla każdej oferty. W momencie, jak zostanie podpisana, będzie ją można znaleźć w aplikacji Moje mieszkanie.
Podczas załatwiania wynajmu przez Flatio nie musisz się martwić, że umowa byłaby dla Ciebie niekorzystna. Nasze umowy napisane są tak, abyś mógł/mogła mieszkać w spokoju i bez obaw. Umowy są ujednolicone, identyczne dla wszystkich wynajmujących na Flatio.
Twój czas jest cenny. Dlatego dodaliśmy opcję wirtualnego spaceru do naszej platformy, abyś mógł zobaczyć niektóre z obiektów do wynajęcia wymienionych na Flatio w zaciszu własnego domu.
Jeśli wirtualna wycieczka nie jest dostępna dla wybranego zakwaterowania, możesz skontaktować się z właścicielem i zapytać go, czy nie zechciałby oprowadzić Cię osobiście po wynajmowanym lokalu.
Jeśli po wprowadzeniu się stwierdzisz, że wynajmowane mieszkanie nie odpowiada informacjom na Flatio w momencie wysłania prośby o rezerwację do właściciela, możesz odstąpić od umowy najmu pod pewnymi warunkami opisanymi w tym artykuł w naszym centrum pomocy.
Ponadto, zgodnie z naszą polityką „bezpiecznego wprowadzenia się”, pomożemy Ci przenieść się do alternatywnego mieszkania, jeśli zgłosisz w określonym czasie, że wynajmowana jednostka nie pasuje do ogłoszenia, a wynajmujący nie naprawi problem natychmiast. Możesz przeczytać szczegóły w naszym centrum pomocy.
How you can cancel a reservation varies depending on what stage the reservation is in.
Is your reservation request still waiting for landlord approval? Then you can simply cancel it directly from your My Housing web app!
However, suppose the owner has already approved your reservation request, and you are no longer interested in it. In that case, you can still cancel the reservation before you sign the lease agreement. Just consider that you should do this only in essential cases. Because when the landlord accepts your reservation, their property is stopped being advertised, and they can lose the chance to rent their property to someone else.
Do you have an approved reservation and also a valid agreement? In order to cancel your reservation, contact Flatio customer support well in advance of your contract beginning (the specific time and amount of refund depends on the type of cancelation policy).
Właściciel otrzyma powiadomienie o tym, że ktoś jest zainteresowany jego mieszkaniem. Od tej chwili ma 24 godziny na potwierdzenie lub odrzucenie Twojej rezerwacji.
Właściciele mieszkań zainteresowani są przede wszystkim profilem potencjalnego lokatora, dlatego podaj o sobie możliwie jak najwięcej informacji, dodaj zdjęcie profilowe itp. Możesz o sobie nawet nakręcić krótki filmik. Spodobasz się w ten sposób właścicielowi i zwiększysz swoje szanse na potwierdzenie rezerwacji.
Umowę najmu możesz sprawdzić z wyprzedzeniem online, dostępna jest dla każdej oferty. W momencie, jak zostanie podpisana, będzie ją można znaleźć w aplikacji Moje mieszkanie.
Podczas załatwiania wynajmu przez Flatio nie musisz się martwić, że umowa byłaby dla Ciebie niekorzystna. Nasze umowy napisane są tak, abyś mógł/mogła mieszkać w spokoju i bez obaw. Umowy są ujednolicone, identyczne dla wszystkich wynajmujących na Flatio.
Twój czas jest cenny. Dlatego dodaliśmy opcję wirtualnego spaceru do naszej platformy, abyś mógł zobaczyć niektóre z obiektów do wynajęcia wymienionych na Flatio w zaciszu własnego domu.
Jeśli wirtualna wycieczka nie jest dostępna dla wybranego zakwaterowania, możesz skontaktować się z właścicielem i zapytać go, czy nie zechciałby oprowadzić Cię osobiście po wynajmowanym lokalu.
Jeśli po wprowadzeniu się stwierdzisz, że wynajmowane mieszkanie nie odpowiada informacjom na Flatio w momencie wysłania prośby o rezerwację do właściciela, możesz odstąpić od umowy najmu pod pewnymi warunkami opisanymi w tym artykuł w naszym centrum pomocy.
Ponadto, zgodnie z naszą polityką „bezpiecznego wprowadzenia się”, pomożemy Ci przenieść się do alternatywnego mieszkania, jeśli zgłosisz w określonym czasie, że wynajmowana jednostka nie pasuje do ogłoszenia, a wynajmujący nie naprawi problem natychmiast. Możesz przeczytać szczegóły w naszym centrum pomocy.
How you can cancel a reservation varies depending on what stage the reservation is in.
Is your reservation request still waiting for landlord approval? Then you can simply cancel it directly from your My Housing web app!
However, suppose the owner has already approved your reservation request, and you are no longer interested in it. In that case, you can still cancel the reservation before you sign the lease agreement. Just consider that you should do this only in essential cases. Because when the landlord accepts your reservation, their property is stopped being advertised, and they can lose the chance to rent their property to someone else.
Do you have an approved reservation and also a valid agreement? In order to cancel your reservation, contact Flatio customer support well in advance of your contract beginning (the specific time and amount of refund depends on the type of cancelation policy).
Mariana is a wonderful and good-natured person, open and sociable, it was very pleasant and valuable for us.
Thanks for that!
The room is large, but we moved some furniture, as we needed more free space for yoga practice. The room is half light, one panoramic window and a beautiful balcony with flowers give light, but the second part of the room was dark... in general, everything is as in the photo.
The kitchen is small with a lot of kitchen utensils, but it has everything you need. It was a bit like India with the smells of curry and various herbs.
When we arrived, Marianna's guests were in the apartment and there were 5 of us in the apartment for a while (all very pleasant people), it was a little crowded in the kitchen (it was often busy), but then everyone left and we were left alone for 15 days. Therefore, we had enough space and time to prepare food ;)
The shower and toilet are together, but at our complete disposal, but the shower must be taken hastily, as water accumulates on the floor.. But it's 20-25 minutes to the ocean, and we swam in the morning in the invigorating ocean water, too. Nearby (20 minutes on foot) there are many large shops (Lidl, Mercadona, pingo dos), which is convenient for those who cook at home.
We work online and the internet was super fast and didn't let us down.
Among the disadvantages for us was a fairly high rent, because in our opinion, it was overstated in the price-quality ratio. Maybe because of the season.
Also, we did not notice heating, so we can assume that it may be cold in winter, but this is just an assumption.
To sum up, we are glad that we stayed with Mariana.
About the place, the room was really big with a lot of space and colorful. However, when it cold outside, it really is inside too and there is no heather or anything to warm the place. Also, there is not a lot of cooking equipments (there is no microwave or oven), only a hob. Concerning the private bathroom, it is not what you imagine when you think about a bathroom. Indeed, the toilet and the small sink are inside the shower. Furthermore, the pipes are a bit clogged and there is nothing to preclude the water to flood the kitchen when you take your shower so you need to take it really fast.
For all those reasons I am really sorry to rate the place so poorly, but I really think that you can find a better place cheaper and that some things need to be fixed. I tried to be as honest as I could and I am sorry Mariana because you were a really sweet person.