Właściciel otrzyma powiadomienie o tym, że ktoś jest zainteresowany jego mieszkaniem. Od tej chwili ma 24 godziny na potwierdzenie lub odrzucenie Twojej rezerwacji.
Właściciele mieszkań zainteresowani są przede wszystkim profilem potencjalnego lokatora, dlatego podaj o sobie możliwie jak najwięcej informacji, dodaj zdjęcie profilowe itp. Możesz o sobie nawet nakręcić krótki filmik. Spodobasz się w ten sposób właścicielowi i zwiększysz swoje szanse na potwierdzenie rezerwacji.
Umowę najmu możesz sprawdzić z wyprzedzeniem online, dostępna jest dla każdej oferty. W momencie, jak zostanie podpisana, będzie ją można znaleźć w aplikacji Moje mieszkanie.
Podczas załatwiania wynajmu przez Flatio nie musisz się martwić, że umowa byłaby dla Ciebie niekorzystna. Nasze umowy napisane są tak, abyś mógł/mogła mieszkać w spokoju i bez obaw. Umowy są ujednolicone, identyczne dla wszystkich wynajmujących na Flatio.
Po co marnować czas?! Zwiedź mieszkanie za pomocą wirtualnej rzeczywistości. Technologia ta pozwala na obejrzenie kilku mieszkań w kilka minut. Co więcej, nie musisz nigdzie jeździć.
Gwarantujemy dokładność naszych ofert! Jeżeli mieszkanie nie będzie wyglądać tak, jak na naszych stronach internetowych, oddamy Ci z powrotem pieniądze i załatwimy nowe zakwaterowanie.
How you can cancel a reservation varies depending on what stage the reservation is in.
Is your reservation request still waiting for landlord approval? Then you can simply cancel it directly from your My Housing web app!
However, suppose the owner has already approved your reservation request, and you are no longer interested in it. In that case, you can still cancel the reservation before you sign the lease agreement. Just consider that you should do this only in essential cases. Because when the landlord accepts your reservation, their property is stopped being advertised, and they can lose the chance to rent their property to someone else.
Do you have an approved reservation and also a valid agreement? In order to cancel your reservation, contact Flatio customer support well in advance of your contract beginning (the specific time and amount of refund depends on the type of cancellation policy).
There were some downsides, for example when we moved in, the dishwasher wasn't working for awhile (it's working now). For us personally, it would be really nice if the windows in our room had blinds and if there was a vacuum cleaner (there is only a broom and the dust gets pretty bad sometimes).
But to be fair it was mostly a nice experience. The room was big enough for 2 people. My boyfriend was working from home and had no complaints about the internet connection. The kitchen is pretty big and now fully equipped. For the most part we had no trouble finding parking near the apartment.
Barbora always responded quickly whenever we contacted her and fixed most of the problems.
All in all, good for a few months.:)