Zarejestruj się jako lokator Zaloguj się jako właściciel Zaloguj się jako firma
2-room apartment in Vinohrady, 63 sqm
4 osób
1 sypialnia
2 łazienka
63 m2
wifi
Wyposażony
od  5 287  / na miesiąc
w tym usługi i Internet

Mieszkanie do wynajęcia - Praga

A 2-room apartment for rent - 1 bedroom +1 living room with kitchen, 63 sqm, on the 3rd floor of a residential building with an elevator, Vinohradska street, Prague 3.
The freshly painted apartment is placed in a historical building from 1924 with high ceilings, located in a residential area of a beautiful district of Vinohrady, very close to Flora and Jiřího z Poděbrad square with regular farmer market and park.
Excellent transport accessibility - right next to metro line A, Flora station on green line "A" and a tram stop (5 minutes by public transport to Wenceslas Square), 2 minutes’ walk to Atrium Flora shopping mall with a multiplex cinema, supermarket, shops, food court, surrounded by all amenities needed: restaurants, pubs, cafes, bistros, fitness studios, galleries, banks; 10 minutes’ walk to Riegrovy Sady Park. On the square Olsanske namesti – 5 minutes’ walk - it is possible to use the services of the Wellness Hotel Olsanka - swimming pool, new sauna world with several modern saunas, aqua aerobics, swimming courses for children and adults, badminton, table tennis, massages.
Living room with a dining area, an open, fully equipped kitchen with appliances (electric cooking hobs, oven, fridge-freezer, dish washer).
Living room with TV with internet connection, bookcase and folding sofa.
Bedroom with king size bed, wardrobe and chest of drawers.
The bathroom has a shower, washing machine and dryer, toilet is separate.
There is a storage room in the apartment.
It is possible to rent a long-term parking space in Atrium Flora for 3,600 CZK / month with 24/7 access - needs to be arranged.

Pokaż więcej
Internet speed for your remote work or entertainment

Download

N/A Mbps

Upload

N/A Mbps

The landlord has not filled the internet speed yet. Ask them to clarify this.

Equipment
Basic furniture
Rozkładana kanapa
Kanapa
Krzesło
Stół
Stolik kawowy
Biurko
Szafa
Dresser
Clothes closet
Cabinet
Zwierciadło
For the most convenient stay
Materac
Pościel
Ręczniki
Patelnie, garnki
Naczynia
Sztućce
Szklanki
Sponge
Ironing board
Clothes drying rack
Broom
Mop
Bucket
Electronic devices
Klimatyzacja
Mobile air conditioning
Apple TV
Chromecast
TV
Beamer/projector
Iron
Hairdryer
Pralka
Suszarka
Zamrażarka
Lodówka
Mikrofalówka
Piekarnik
Zmywarka
Coffee maker
Water boiler
Toaster
Slow cooker
Płyta elektryczna
Płyta gazowa
Wine cooler
Ice maker
Playstation
Xbox
Nintendo
Other gaming console
Robotic vacuum cleaner
Vacuum cleaner
Robotic lawn mover
Lawn mover
Printer
Scanner
Building matters
Balcony
Terrace
Heating
Heating (Electronic)
Something for the kids
Baby crib
Bed for children
High chair
Electronic babysitter
Breath monitor
Stroller
Toilet seat
Potty
Baby bath
Changing table
Stool
Toys
Playground (outdoor)
Security features
Security lock
Security enter door
Smoke detector
CO detector
Vault
Standard door lock
Subscriptions (included in price)
Telewizja kablowa
Netflix
HBO MAX
Amazon Prime
Apple TV+
Disney+
Hulu
YouTube TV
Spotify
Cleaning
Breakfast
Something little bit extra
Fireplace
Billiard
Barbecue
Swimming pool
Hot tub
Jacuzzi
Sauna
Garaż
Accessibility
Dostęp dla wózków inwalidzkich
Winda
Handrail (Grab bar)
Shower seat
Shower chair
Stair lift
Pokaż więcej
Pokoje i wyposażenie
Shower icon
Bedroom
20 m2
Not walk-through
Show equipment
Shower icon
Łazienka 2
Living room icon
Salon
Kitchen icon
Kuchnia
WC icon
WC
Warunki najmu
Wynajem i opłaty Kiedy będę płacić?
Czynsz miesięczny
5 287 
Kaucja
0 
Usługi i Internet
w cenie wynajmu
Opłata za usługę
Dostępne od
Minimalna długość wynajmu
14 dni
Maximal rent length
unlimited
Dostępne od
01.12.2023
Reguły
Palenie niedozwolone
Zwierzęta niedozwolone
Parties not allowed
Agreement
Zasady anulowania
Neighborly (14-days)
Możesz anulować rezerwację za darmo w ciągu 14 dni przed wprowadzeniem się. Przeczytaj zasady anulowania .
Backup accommodation
Czy apartament nie jest zgodny z informacjami zawartymi w ofercie? Zwrócimy Ci pieniądze i zapewnimy alternatywne zakwaterowanie. Więcej informacji
Bezpieczna przeprowadzka Zapewnimy zakwaterowanie alternatywne, jeśli z mieszkaniem coś będzie nie w porządku
Zweryfikowana umowa. Przeczytaj umowę online w zaciszu domu. Przeczytaj umowę
Ceny końcowe Nie płacisz za kaucję. Bez ukrytych opłat na Flatio
Cancel for free. There is a Neighborly (14-days) cancelation policy for this offer. Read the cancelation policy
Reviews
Landlord
Accommodation
Neighborhood safety
Services nearby
Public transport
Tenant photo
Radomila is an excellent host that will make you feel like home. Her apartment has a great location and she will be fully supportive in case you need something.
Neighborhood
Excellent location! Very close to the city center and surrounded by many interesting things to do.
Ocenione na: 30.05.2022
Długość pobytu 15 dni
Tenant photo
Great location and beautiful apartment with very nice host.
Ocenione na: 19.04.2022
Długość pobytu 2 miesiące
Avatar
Nice flat in a great location. Exactly as pictures and much more "homely" feel than most apartments on Airbnb/flatio. Landlord Radomila is extremely pleasant to deal with. We've enjoyed our +2 months stay a lot. Big thanks Radomila for helping us find a temporary place while our flat was being renovated! :)
Neighborhood
Lots of shops, restaurants and more than everything you need. Perfect public transport connections as well (Metro, tram, bus). Also close to parks and green areas.
Ocenione na: 14.12.2021
Długość pobytu 2 miesiące
Availability of the offer
Check the available dates for this offer
O właścicielu
Radomila F. 4,8
On Flatio since September 2021
Experienced host
Hey, my name is Radomila. I have been living in Prague for over 20 years, mostly in the location of Vinohrady. I speak Czech, Slovakian, German and English. I am looking forward meeting you.
Więcej o właścicielu
Chcesz o coś zapytać?
Czy coś jest niejasne lub potrzebujesz więcej informacji? Wyślij pytanie do właściciela.
Radomila usually responds to messages within a few minutes .
Gdzie będziesz mieszkać
Przejdź się po mieszkaniu
Parking
1 minuta
Parking - paid
1 minuta
Metro
3 minuty
Transport miejski
3 minuty
Transport miejski nocny
3 minuty
Sklep spożywczy
3 minuty
Dworzec główny
10 minut
Bar
5 minut
Restauracja
3 minuty
Klub taneczny
10 minut
Poczta
5 minut
Szpital
10 minut
Pogotowie
10 minut
Apteka
2 minuty
Frequently asked questions for this offer
Co się stanie po dokonaniu rezerwacji?

Właściciel otrzyma powiadomienie o tym, że ktoś jest zainteresowany jego mieszkaniem. Od tej chwili ma 24 godziny na potwierdzenie lub odrzucenie Twojej rezerwacji.

Właściciele mieszkań zainteresowani są przede wszystkim profilem potencjalnego lokatora, dlatego podaj o sobie możliwie jak najwięcej informacji, dodaj zdjęcie profilowe itp. Możesz o sobie nawet nakręcić krótki filmik. Spodobasz się w ten sposób właścicielowi i zwiększysz swoje szanse na potwierdzenie rezerwacji.

Jakie jest standardowe wyposażenie mieszkania?
Wszystkie mieszkania oferowane na Flatio muszą spełniać określone standardy. Wymagamy pełnego wyposażenia wszystkich mieszkań, włącznie z naczyniami oraz dostępem do internetu.
Co to jest wynajem średnioterminowy?
Wynajmy średnioterminowe trwają zazwyczaj od 1 do 6 miesięcy. Większość właścicieli mieszkań wynajmuje na długi okres czasu lub tylko na kilka dni. Znalezienie średnioterminowego wynajmu bez Flatio nie jest zatem łatwe.
Czy mogę sobie przeczytać umowę najmu, zanim dokonam rezerwacji mieszkania?

Umowę najmu możesz sprawdzić z wyprzedzeniem online, dostępna jest dla każdej oferty. W momencie, jak zostanie podpisana, będzie ją można znaleźć w aplikacji Moje mieszkanie.

Podczas załatwiania wynajmu przez Flatio nie musisz się martwić, że umowa byłaby dla Ciebie niekorzystna. Nasze umowy napisane są tak, abyś mógł/mogła mieszkać w spokoju i bez obaw. Umowy są ujednolicone, identyczne dla wszystkich wynajmujących na Flatio.

Czy mogę osobiście zobaczyć wybrane mieszkanie przed podpisaniem umowy najmu?

Twój czas jest cenny. Dlatego dodaliśmy opcję wirtualnego spaceru do naszej platformy, abyś mógł zobaczyć niektóre z obiektów do wynajęcia wymienionych na Flatio w zaciszu własnego domu.

Jeśli wirtualna wycieczka nie jest dostępna dla wybranego zakwaterowania, możesz skontaktować się z właścicielem i zapytać go, czy nie zechciałby oprowadzić Cię osobiście po wynajmowanym lokalu.

Jeśli po wprowadzeniu się stwierdzisz, że wynajmowane mieszkanie nie odpowiada informacjom na Flatio w momencie wysłania prośby o rezerwację do właściciela, możesz odstąpić od umowy najmu pod pewnymi warunkami opisanymi w tym artykuł w naszym centrum pomocy.

Ponadto, zgodnie z naszą polityką „bezpiecznego wprowadzenia się”, pomożemy Ci przenieść się do alternatywnego mieszkania, jeśli zgłosisz w określonym czasie, że wynajmowana jednostka nie pasuje do ogłoszenia, a wynajmujący nie naprawi problem natychmiast. Możesz przeczytać szczegóły w naszym centrum pomocy.

Jakich metod płatności mogę użyć?
Na FLATIO możesz wybrać taką metodę płatności, jaka najbardziej Ci odpowiada. Możesz płacić za pomocą karty płatniczej, przez bramkę płatniczą GoPay i przelewem bankowym. Wybierz po prostu to, co jest dla Ciebie najbardziej wygodne!
How can I cancel my reservation?

How you can cancel a reservation varies depending on what stage the reservation is in.

Is your reservation request still waiting for landlord approval? Then you can simply cancel it directly from your My Housing web app!

However, suppose the owner has already approved your reservation request, and you are no longer interested in it. In that case, you can still cancel the reservation before you sign the lease agreement. Just consider that you should do this only in essential cases. Because when the landlord accepts your reservation, their property is stopped being advertised, and they can lose the chance to rent their property to someone else.

Do you have an approved reservation and also a valid agreement? In order to cancel your reservation, contact Flatio customer support well in advance of your contract beginning (the specific time and amount of refund depends on the type of cancelation policy).

6 dlaczego wybrać te oferty
Już żadnych osobistych zwiedzań, stresu i rozczarowania! Cały wynajem załatwisz natychmiastowo.
Osobiście dla Ciebie zweryfikowaliśmy to mieszkanie i również jego właściciela.
Natychmiast zdobywasz wsparcie Flatio na cały okres wynajmu.
Całą umowę najmu przeczytasz sobie zanim jeszcze dokonasz rezerwacji.
Płatność jest zupełnie bezpieczna. Jesteśmy zarejestrowani w Czeskim banku narodowym. Możesz płacić również kartą.
W porównaniu z agencjami nieruchomości zaoszczędzisz średnio 1500 PLN.
Najczęściej zadawane pytania
Co się stanie po dokonaniu rezerwacji?

Właściciel otrzyma powiadomienie o tym, że ktoś jest zainteresowany jego mieszkaniem. Od tej chwili ma 24 godziny na potwierdzenie lub odrzucenie Twojej rezerwacji.

Właściciele mieszkań zainteresowani są przede wszystkim profilem potencjalnego lokatora, dlatego podaj o sobie możliwie jak najwięcej informacji, dodaj zdjęcie profilowe itp. Możesz o sobie nawet nakręcić krótki filmik. Spodobasz się w ten sposób właścicielowi i zwiększysz swoje szanse na potwierdzenie rezerwacji.

Jakie jest standardowe wyposażenie mieszkania?
Wszystkie mieszkania oferowane na Flatio muszą spełniać określone standardy. Wymagamy pełnego wyposażenia wszystkich mieszkań, włącznie z naczyniami oraz dostępem do internetu.
Co to jest wynajem średnioterminowy?
Wynajmy średnioterminowe trwają zazwyczaj od 1 do 6 miesięcy. Większość właścicieli mieszkań wynajmuje na długi okres czasu lub tylko na kilka dni. Znalezienie średnioterminowego wynajmu bez Flatio nie jest zatem łatwe.
Czy mogę sobie przeczytać umowę najmu, zanim dokonam rezerwacji mieszkania?

Umowę najmu możesz sprawdzić z wyprzedzeniem online, dostępna jest dla każdej oferty. W momencie, jak zostanie podpisana, będzie ją można znaleźć w aplikacji Moje mieszkanie.

Podczas załatwiania wynajmu przez Flatio nie musisz się martwić, że umowa byłaby dla Ciebie niekorzystna. Nasze umowy napisane są tak, abyś mógł/mogła mieszkać w spokoju i bez obaw. Umowy są ujednolicone, identyczne dla wszystkich wynajmujących na Flatio.

Czy mogę osobiście zobaczyć wybrane mieszkanie przed podpisaniem umowy najmu?

Twój czas jest cenny. Dlatego dodaliśmy opcję wirtualnego spaceru do naszej platformy, abyś mógł zobaczyć niektóre z obiektów do wynajęcia wymienionych na Flatio w zaciszu własnego domu.

Jeśli wirtualna wycieczka nie jest dostępna dla wybranego zakwaterowania, możesz skontaktować się z właścicielem i zapytać go, czy nie zechciałby oprowadzić Cię osobiście po wynajmowanym lokalu.

Jeśli po wprowadzeniu się stwierdzisz, że wynajmowane mieszkanie nie odpowiada informacjom na Flatio w momencie wysłania prośby o rezerwację do właściciela, możesz odstąpić od umowy najmu pod pewnymi warunkami opisanymi w tym artykuł w naszym centrum pomocy.

Ponadto, zgodnie z naszą polityką „bezpiecznego wprowadzenia się”, pomożemy Ci przenieść się do alternatywnego mieszkania, jeśli zgłosisz w określonym czasie, że wynajmowana jednostka nie pasuje do ogłoszenia, a wynajmujący nie naprawi problem natychmiast. Możesz przeczytać szczegóły w naszym centrum pomocy.

Jakich metod płatności mogę użyć?
Na FLATIO możesz wybrać taką metodę płatności, jaka najbardziej Ci odpowiada. Możesz płacić za pomocą karty płatniczej, przez bramkę płatniczą GoPay i przelewem bankowym. Wybierz po prostu to, co jest dla Ciebie najbardziej wygodne!
How can I cancel my reservation?

How you can cancel a reservation varies depending on what stage the reservation is in.

Is your reservation request still waiting for landlord approval? Then you can simply cancel it directly from your My Housing web app!

However, suppose the owner has already approved your reservation request, and you are no longer interested in it. In that case, you can still cancel the reservation before you sign the lease agreement. Just consider that you should do this only in essential cases. Because when the landlord accepts your reservation, their property is stopped being advertised, and they can lose the chance to rent their property to someone else.

Do you have an approved reservation and also a valid agreement? In order to cancel your reservation, contact Flatio customer support well in advance of your contract beginning (the specific time and amount of refund depends on the type of cancelation policy).

Kontynuować