Download
N/A Mbps
Upload
N/A Mbps
The landlord has not filled the internet speed yet. Ask them to clarify this.
Właściciel otrzyma powiadomienie o tym, że ktoś jest zainteresowany jego mieszkaniem. Od tej chwili ma 24 godziny na potwierdzenie lub odrzucenie Twojej rezerwacji.
Właściciele mieszkań zainteresowani są przede wszystkim profilem potencjalnego lokatora, dlatego podaj o sobie możliwie jak najwięcej informacji, dodaj zdjęcie profilowe itp. Możesz o sobie nawet nakręcić krótki filmik. Spodobasz się w ten sposób właścicielowi i zwiększysz swoje szanse na potwierdzenie rezerwacji.
Umowę najmu możesz sprawdzić z wyprzedzeniem online, dostępna jest dla każdej oferty. W momencie, jak zostanie podpisana, będzie ją można znaleźć w aplikacji Moje mieszkanie.
Podczas załatwiania wynajmu przez Flatio nie musisz się martwić, że umowa byłaby dla Ciebie niekorzystna. Nasze umowy napisane są tak, abyś mógł/mogła mieszkać w spokoju i bez obaw. Umowy są ujednolicone, identyczne dla wszystkich wynajmujących na Flatio.
Twój czas jest cenny. Dlatego dodaliśmy opcję wirtualnego spaceru do naszej platformy, abyś mógł zobaczyć niektóre z obiektów do wynajęcia wymienionych na Flatio w zaciszu własnego domu.
Jeśli wirtualna wycieczka nie jest dostępna dla wybranego zakwaterowania, możesz skontaktować się z właścicielem i zapytać go, czy nie zechciałby oprowadzić Cię osobiście po wynajmowanym lokalu.
Jeśli po wprowadzeniu się stwierdzisz, że wynajmowane mieszkanie nie odpowiada informacjom na Flatio w momencie wysłania prośby o rezerwację do właściciela, możesz odstąpić od umowy najmu pod pewnymi warunkami opisanymi w tym artykuł w naszym centrum pomocy.
Ponadto, zgodnie z naszą polityką „bezpiecznego wprowadzenia się”, pomożemy Ci przenieść się do alternatywnego mieszkania, jeśli zgłosisz w określonym czasie, że wynajmowana jednostka nie pasuje do ogłoszenia, a wynajmujący nie naprawi problem natychmiast. Możesz przeczytać szczegóły w naszym centrum pomocy.
How you can cancel a reservation varies depending on what stage the reservation is in.
Is your reservation request still waiting for landlord approval? Then you can simply cancel it directly from your My Housing web app!
However, suppose the owner has already approved your reservation request, and you are no longer interested in it. In that case, you can still cancel the reservation before you sign the lease agreement. Just consider that you should do this only in essential cases. Because when the landlord accepts your reservation, their property is stopped being advertised, and they can lose the chance to rent their property to someone else.
Do you have an approved reservation and also a valid agreement? In order to cancel your reservation, contact Flatio customer support well in advance of your contract beginning (the specific time and amount of refund depends on the type of cancelation policy).
Właściciel otrzyma powiadomienie o tym, że ktoś jest zainteresowany jego mieszkaniem. Od tej chwili ma 24 godziny na potwierdzenie lub odrzucenie Twojej rezerwacji.
Właściciele mieszkań zainteresowani są przede wszystkim profilem potencjalnego lokatora, dlatego podaj o sobie możliwie jak najwięcej informacji, dodaj zdjęcie profilowe itp. Możesz o sobie nawet nakręcić krótki filmik. Spodobasz się w ten sposób właścicielowi i zwiększysz swoje szanse na potwierdzenie rezerwacji.
Umowę najmu możesz sprawdzić z wyprzedzeniem online, dostępna jest dla każdej oferty. W momencie, jak zostanie podpisana, będzie ją można znaleźć w aplikacji Moje mieszkanie.
Podczas załatwiania wynajmu przez Flatio nie musisz się martwić, że umowa byłaby dla Ciebie niekorzystna. Nasze umowy napisane są tak, abyś mógł/mogła mieszkać w spokoju i bez obaw. Umowy są ujednolicone, identyczne dla wszystkich wynajmujących na Flatio.
Twój czas jest cenny. Dlatego dodaliśmy opcję wirtualnego spaceru do naszej platformy, abyś mógł zobaczyć niektóre z obiektów do wynajęcia wymienionych na Flatio w zaciszu własnego domu.
Jeśli wirtualna wycieczka nie jest dostępna dla wybranego zakwaterowania, możesz skontaktować się z właścicielem i zapytać go, czy nie zechciałby oprowadzić Cię osobiście po wynajmowanym lokalu.
Jeśli po wprowadzeniu się stwierdzisz, że wynajmowane mieszkanie nie odpowiada informacjom na Flatio w momencie wysłania prośby o rezerwację do właściciela, możesz odstąpić od umowy najmu pod pewnymi warunkami opisanymi w tym artykuł w naszym centrum pomocy.
Ponadto, zgodnie z naszą polityką „bezpiecznego wprowadzenia się”, pomożemy Ci przenieść się do alternatywnego mieszkania, jeśli zgłosisz w określonym czasie, że wynajmowana jednostka nie pasuje do ogłoszenia, a wynajmujący nie naprawi problem natychmiast. Możesz przeczytać szczegóły w naszym centrum pomocy.
How you can cancel a reservation varies depending on what stage the reservation is in.
Is your reservation request still waiting for landlord approval? Then you can simply cancel it directly from your My Housing web app!
However, suppose the owner has already approved your reservation request, and you are no longer interested in it. In that case, you can still cancel the reservation before you sign the lease agreement. Just consider that you should do this only in essential cases. Because when the landlord accepts your reservation, their property is stopped being advertised, and they can lose the chance to rent their property to someone else.
Do you have an approved reservation and also a valid agreement? In order to cancel your reservation, contact Flatio customer support well in advance of your contract beginning (the specific time and amount of refund depends on the type of cancelation policy).
We had several problems during a short 3-week stay:
- The apartment was not clean when we checked in. The carpet that covers the living room had a lot of dirt in it, to the point we just preferred putting it aside. We could also see dirt in the corners of the apartment.
- The patio, which is supposed to be a major plus in this apartment was also noticeably dirty, with bird excrement stains on the floor, dirt around the corners, and cigarette buds in the planters.
- The washing machine was damaged before our arrival and we were not notified until the time of check-in (even though we had communicated with the landlord already). The landlord promised it would be replaced in a few days, but it took 2 weeks for it to be done (out of a 3-week stay) — the landlord just ignored our messages asking for updates in the meantime.
- When they installed a new washing machine, they didn't take away the old one, but rather just left it in front of the apartment door — so we had to literally tiptoe our way around it when going in and out of the apartment. Again, our complaints to the landlord about this issue went unanswered.
- The bathroom has absolutely no ventilation, as the bathroom extractor fan doesn't work.
Right next to Bairro Alto, walking distance or a short Uber ride to most of the things you'd like to see in Lisbon.