Zarejestruj się jako lokator Zaloguj się jako właściciel Zaloguj się jako firma
Casa Lorenzo - close to beach
4 osób
2 sypialnia
2 łazienka
120 m2
wifi
Wyposażony
od  7 561  / na miesiąc
w tym usługi i Internet

Mieszkanie do wynajęcia - Albufeira

Villa Lorenzo is a delicious 2 bedroom townhouse in São Rafael, only 10 minutes walking from this amazing beach.
The house is a summer house, with 2 bedrooms, 2 bathrooms, fully equipped kitchen, spacious living/dining room, balconies in the bedrooms and a large enclosed terrace with built-in charcoal barbecue. The townhouse is inserted in a gated complex with shared pool and garden.

The ground floor has a living/dining room, equipped with a sofa, air-conditioning, flat screen with cable TV, high speed WiFi and fireplace. The living room opens to the south facing terrace, that is furnished with outdoor dining set for 6 people, terracotta built-in barbecue and 4 sun-loungers.

Also on the ground floor is a bathroom with shower, and a kitchen equipped with all that you need, that also opens to the terrace through sliding doors.
On the first floor are is a family bathroom with bathtub and the two bedrooms, each with air-conditioning, queen beds, built-in wardrobes. Each bedroom also has a south facing balcony with a outdoor seating set.

The rental includes linen, bath and pool towels, wifi and air-conditioning.

Stays of 1 to 3 months, include a complete cleaning service every 15 days. If tenants provide with clean bed linen, the housekeeping will prepare the beds also.

Pokaż więcej
Welcome package

A roll of toilet paper in each bathroom, garbage bags in each trash can, two or three tablets each for dishwashers and washing machines, two to four coffee capsules, a few sugar sticks and sachets of tea.

Internet speed for your remote work or entertainment

Download

N/A Mbps

Upload

N/A Mbps

The landlord has not filled the internet speed yet. Ask them to clarify this.

Equipment
Basic furniture
Rozkładana kanapa
Kanapa
Krzesło
Stół
Stolik kawowy
Biurko
Szafa
Dresser
Clothes closet
Cabinet
Zwierciadło
For the most convenient stay
Materac
Pościel
Ręczniki
Patelnie, garnki
Naczynia
Sztućce
Szklanki
Sponge
Ironing board
Clothes drying rack
Broom
Mop
Bucket
Electronic devices
Klimatyzacja
Mobile air conditioning
Apple TV
Chromecast
TV
Beamer/projector
Iron
Hairdryer
Pralka
Suszarka
Zamrażarka
Lodówka
Mikrofalówka
Piekarnik
Zmywarka
Coffee maker
Water boiler
Toaster
Slow cooker
Płyta elektryczna
Płyta gazowa
Wine cooler
Ice maker
Playstation
Xbox
Nintendo
Other gaming console
Robotic vacuum cleaner
Vacuum cleaner
Robotic lawn mover
Lawn mover
Printer
Scanner
Building matters
Balcony
Terrace
Heating
Heating (Electronic)
Something for the kids
Baby crib
Bed for children
High chair
Electronic babysitter
Breath monitor
Stroller
Toilet seat
Potty
Baby bath
Changing table
Stool
Toys
Playground (outdoor)
Security features
Security lock
Security enter door
Smoke detector
CO detector
Vault
Standard door lock
Subscriptions (included in price)
Telewizja kablowa
Netflix
HBO MAX
Amazon Prime
Apple TV+
Disney+
Hulu
YouTube TV
Spotify
Cleaning
Breakfast
Something little bit extra
Fireplace
Billiard
Barbecue
Swimming pool
Hot tub
Jacuzzi
Sauna
Garaż
Accessibility
Dostęp dla wózków inwalidzkich
Winda
Handrail (Grab bar)
Shower seat
Shower chair
Stair lift
Pokaż więcej
Pokoje i wyposażenie
Shower icon
Bedroom
16 m2
Not walk-through
Show equipment
Shower icon
Bedroom 2
16 m2
Not walk-through
Show equipment
Shower icon
Łazienka 2
Show equipment
Living room icon
Salon
Kitchen icon
Kuchnia
Tą ofertą jest zainteresowanie!
W ciągu ostatnich 2 dni 23 osoby obejrzały tą ofertę. Nie czekaj zbyt długo, już wkrótce zniknie!
Warunki najmu
Wynajem i opłaty Kiedy będę płacić?
Czynsz miesięczny
7 561 
Kaucja
0 
Usługi i Internet
w cenie wynajmu
Opłata za usługę
Dostępne od
Minimalna długość wynajmu
30 dni
Maximal rent length
90 dni
Dostępne od
29.03.2023
Reguły
Palenie niedozwolone
Zwierzęta niedozwolone
Parties not allowed
Agreement
Zasady anulowania
Neighborly (14-days)
Możesz anulować rezerwację za darmo w ciągu 14 dni przed wprowadzeniem się. Przeczytaj zasady anulowania .
Backup accommodation
Czy apartament nie jest zgodny z informacjami zawartymi w ofercie? Zwrócimy Ci pieniądze i zapewnimy alternatywne zakwaterowanie. Więcej informacji
Bezpieczna przeprowadzka Zapewnimy zakwaterowanie alternatywne, jeśli z mieszkaniem coś będzie nie w porządku
Zweryfikowana umowa. Przeczytaj umowę online w zaciszu domu. Przeczytaj umowę
Ceny końcowe Nie płacisz za kaucję. Bez ukrytych opłat na Flatio
Cancel for free. There is a Neighborly (14-days) cancelation policy for this offer. Read the cancelation policy
Ocena oferty
Tenant photo
From the beginning of our rental, we have had poor and unprofessional experiences with Cool Villas representatives.

We promptly filed some of the concerns we noticed with the VIlla (malfunctioning Awnings, broken washing machine, stuck front door, broken clips for screen doors, deck retaining water due to poor drainage, etc.) with Cool Villas; especially the washing machine issue. Due to their negative handling of the issue, we contacted Flatio.com to report our findings. We also gave the benefit of the doubt by NOT accepting a credit from Flatio.com since we enjoyed th e location of the Villa. At this point, we are unsatisfied with the whole experience.

They (Cool Villas) have implied that we are responsible for damaging items, such as the extremely outdated and over-used (broken hinge for the door - which we replaced) Washing Machine. Most of the appliances in the unit are very old, perhaps from the time when the unit was built.

When there was a problem in the unit, their response was to blame/question us. This started with the washing machine's broken door and not spinning clothes properly, and the rep accused me of "breaking the washing machine". The washing machine & other appliances are very old, and heavily used. These issues were never resolved satisfactorily. To the last day I would have to wring out clothing manually and hope they would dry in a reasonable time, due to excess water. The washer would take hours to wash.

A number of times I had to do the laundry outside of the unit at Albufeira Marina's public Lavandaria. We even paid another Lavandaria in Gale to wash/dry our clothes on one occasion.

On one occasion, we could not open the oven door. It was jammed, and we had to wait several days, and then several hours for the technician to take apart the entire oven, and rebuild it with new hinges.

Shortly after we entered the unit, the front door would not open. My husband had to climb through the bathroom window to get into the unit, and, still could not open the door from inside. I had to enter the unit from the side gate and screen doors while waiting for the repair person to come and lube and fix the front door. Cool Villas behaved as if the front-door problem was our fault.

Their negative attitude made us feel uncomfortable contacting them for other issues. We have rented with 3 other providers in Portugal, and have never had an experience like this before.

On Sunday evening, our penultimate day, Cool Villas came over to do a final inspection, and after about 30 minutes declared that everything was fine. Last evening, I received a text accusing me of bleaching some of the bathroom towels, and asking me to pay for damage. I did not have bleach, nor currently know how to identify bleach products in Portugal. We had noticed the a couple of the towels had bleach marks from the beginning, but it wasn't a big deal for us. This indicates their inspections are not thorough, as they should have noticed the towel damage before we arrived.

The Cool Villas' reps are liars, whose default is to blame the guest.

We will be sure to use social media to denounce their behavior.
Ocenione na: 02.06.2022
Długość pobytu 3 miesiące
Avatar
Logement agréable, spacieux. Manque d'informations sur l'electromenager et manque de couverts
Ocenione na: 15.02.2022
Długość pobytu 2 miesiące
Availability of the offer
Check the available dates for this offer
O właścicielu
Sónia O. 3,9
On Flatio since December 2020
Experienced host
Property Manager of Cool Villas Algarve.

We manage comfortable and stylish apartments in the Algarve.
Więcej o właścicielu
Chcesz o coś zapytać?
Czy coś jest niejasne lub potrzebujesz więcej informacji? Wyślij pytanie do właściciela
Gdzie będziesz mieszkać
Przejdź się po mieszkaniu
Parking
1 minuta
Restauracja
5 minut
Poczta
20 minut
Szpital
20 minut
Pogotowie
20 minut
Apteka
20 minut
Frequently asked questions for this offer
Co się stanie po dokonaniu rezerwacji?

Właściciel otrzyma powiadomienie o tym, że ktoś jest zainteresowany jego mieszkaniem. Od tej chwili ma 24 godziny na potwierdzenie lub odrzucenie Twojej rezerwacji.

Właściciele mieszkań zainteresowani są przede wszystkim profilem potencjalnego lokatora, dlatego podaj o sobie możliwie jak najwięcej informacji, dodaj zdjęcie profilowe itp. Możesz o sobie nawet nakręcić krótki filmik. Spodobasz się w ten sposób właścicielowi i zwiększysz swoje szanse na potwierdzenie rezerwacji.

Jakie jest standardowe wyposażenie mieszkania?
Wszystkie mieszkania oferowane na Flatio muszą spełniać określone standardy. Wymagamy pełnego wyposażenia wszystkich mieszkań, włącznie z naczyniami oraz dostępem do internetu.
Co to jest wynajem średnioterminowy?
Wynajmy średnioterminowe trwają zazwyczaj od 1 do 6 miesięcy. Większość właścicieli mieszkań wynajmuje na długi okres czasu lub tylko na kilka dni. Znalezienie średnioterminowego wynajmu bez Flatio nie jest zatem łatwe.
Czy mogę sobie przeczytać umowę najmu, zanim dokonam rezerwacji mieszkania?

Umowę najmu możesz sprawdzić z wyprzedzeniem online, dostępna jest dla każdej oferty. W momencie, jak zostanie podpisana, będzie ją można znaleźć w aplikacji Moje mieszkanie.

Podczas załatwiania wynajmu przez Flatio nie musisz się martwić, że umowa byłaby dla Ciebie niekorzystna. Nasze umowy napisane są tak, abyś mógł/mogła mieszkać w spokoju i bez obaw. Umowy są ujednolicone, identyczne dla wszystkich wynajmujących na Flatio.

Czy mogę osobiście zobaczyć wybrane mieszkanie przed podpisaniem umowy najmu?

Twój czas jest cenny. Dlatego dodaliśmy opcję wirtualnego spaceru do naszej platformy, abyś mógł zobaczyć niektóre z obiektów do wynajęcia wymienionych na Flatio w zaciszu własnego domu.

Jeśli wirtualna wycieczka nie jest dostępna dla wybranego zakwaterowania, możesz skontaktować się z właścicielem i zapytać go, czy nie zechciałby oprowadzić Cię osobiście po wynajmowanym lokalu.

Jeśli po wprowadzeniu się stwierdzisz, że wynajmowane mieszkanie nie odpowiada informacjom na Flatio w momencie wysłania prośby o rezerwację do właściciela, możesz odstąpić od umowy najmu pod pewnymi warunkami opisanymi w tym artykuł w naszym centrum pomocy.

Ponadto, zgodnie z naszą polityką „bezpiecznego wprowadzenia się”, pomożemy Ci przenieść się do alternatywnego mieszkania, jeśli zgłosisz w określonym czasie, że wynajmowana jednostka nie pasuje do ogłoszenia, a wynajmujący nie naprawi problem natychmiast. Możesz przeczytać szczegóły w naszym centrum pomocy.

Jakich metod płatności mogę użyć?
Na FLATIO możesz wybrać taką metodę płatności, jaka najbardziej Ci odpowiada. Możesz płacić za pomocą karty płatniczej, przez bramkę płatniczą GoPay i przelewem bankowym. Wybierz po prostu to, co jest dla Ciebie najbardziej wygodne!
How can I cancel my reservation?

How you can cancel a reservation varies depending on what stage the reservation is in.

Is your reservation request still waiting for landlord approval? Then you can simply cancel it directly from your My Housing web app!

However, suppose the owner has already approved your reservation request, and you are no longer interested in it. In that case, you can still cancel the reservation before you sign the lease agreement. Just consider that you should do this only in essential cases. Because when the landlord accepts your reservation, their property is stopped being advertised, and they can lose the chance to rent their property to someone else.

Do you have an approved reservation and also a valid agreement? In order to cancel your reservation, contact Flatio customer support well in advance of your contract beginning (the specific time and amount of refund depends on the type of cancelation policy).

6 dlaczego wybrać te oferty
Już żadnych osobistych zwiedzań, stresu i rozczarowania! Cały wynajem załatwisz natychmiastowo.
Osobiście dla Ciebie zweryfikowaliśmy to mieszkanie i również jego właściciela.
Natychmiast zdobywasz wsparcie Flatio na cały okres wynajmu.
Całą umowę najmu przeczytasz sobie zanim jeszcze dokonasz rezerwacji.
Płatność jest zupełnie bezpieczna. Jesteśmy zarejestrowani w Czeskim banku narodowym. Możesz płacić również kartą.
W porównaniu z agencjami nieruchomości zaoszczędzisz średnio 1500 PLN.
Najczęściej zadawane pytania
Co się stanie po dokonaniu rezerwacji?

Właściciel otrzyma powiadomienie o tym, że ktoś jest zainteresowany jego mieszkaniem. Od tej chwili ma 24 godziny na potwierdzenie lub odrzucenie Twojej rezerwacji.

Właściciele mieszkań zainteresowani są przede wszystkim profilem potencjalnego lokatora, dlatego podaj o sobie możliwie jak najwięcej informacji, dodaj zdjęcie profilowe itp. Możesz o sobie nawet nakręcić krótki filmik. Spodobasz się w ten sposób właścicielowi i zwiększysz swoje szanse na potwierdzenie rezerwacji.

Jakie jest standardowe wyposażenie mieszkania?
Wszystkie mieszkania oferowane na Flatio muszą spełniać określone standardy. Wymagamy pełnego wyposażenia wszystkich mieszkań, włącznie z naczyniami oraz dostępem do internetu.
Co to jest wynajem średnioterminowy?
Wynajmy średnioterminowe trwają zazwyczaj od 1 do 6 miesięcy. Większość właścicieli mieszkań wynajmuje na długi okres czasu lub tylko na kilka dni. Znalezienie średnioterminowego wynajmu bez Flatio nie jest zatem łatwe.
Czy mogę sobie przeczytać umowę najmu, zanim dokonam rezerwacji mieszkania?

Umowę najmu możesz sprawdzić z wyprzedzeniem online, dostępna jest dla każdej oferty. W momencie, jak zostanie podpisana, będzie ją można znaleźć w aplikacji Moje mieszkanie.

Podczas załatwiania wynajmu przez Flatio nie musisz się martwić, że umowa byłaby dla Ciebie niekorzystna. Nasze umowy napisane są tak, abyś mógł/mogła mieszkać w spokoju i bez obaw. Umowy są ujednolicone, identyczne dla wszystkich wynajmujących na Flatio.

Czy mogę osobiście zobaczyć wybrane mieszkanie przed podpisaniem umowy najmu?

Twój czas jest cenny. Dlatego dodaliśmy opcję wirtualnego spaceru do naszej platformy, abyś mógł zobaczyć niektóre z obiektów do wynajęcia wymienionych na Flatio w zaciszu własnego domu.

Jeśli wirtualna wycieczka nie jest dostępna dla wybranego zakwaterowania, możesz skontaktować się z właścicielem i zapytać go, czy nie zechciałby oprowadzić Cię osobiście po wynajmowanym lokalu.

Jeśli po wprowadzeniu się stwierdzisz, że wynajmowane mieszkanie nie odpowiada informacjom na Flatio w momencie wysłania prośby o rezerwację do właściciela, możesz odstąpić od umowy najmu pod pewnymi warunkami opisanymi w tym artykuł w naszym centrum pomocy.

Ponadto, zgodnie z naszą polityką „bezpiecznego wprowadzenia się”, pomożemy Ci przenieść się do alternatywnego mieszkania, jeśli zgłosisz w określonym czasie, że wynajmowana jednostka nie pasuje do ogłoszenia, a wynajmujący nie naprawi problem natychmiast. Możesz przeczytać szczegóły w naszym centrum pomocy.

Jakich metod płatności mogę użyć?
Na FLATIO możesz wybrać taką metodę płatności, jaka najbardziej Ci odpowiada. Możesz płacić za pomocą karty płatniczej, przez bramkę płatniczą GoPay i przelewem bankowym. Wybierz po prostu to, co jest dla Ciebie najbardziej wygodne!
How can I cancel my reservation?

How you can cancel a reservation varies depending on what stage the reservation is in.

Is your reservation request still waiting for landlord approval? Then you can simply cancel it directly from your My Housing web app!

However, suppose the owner has already approved your reservation request, and you are no longer interested in it. In that case, you can still cancel the reservation before you sign the lease agreement. Just consider that you should do this only in essential cases. Because when the landlord accepts your reservation, their property is stopped being advertised, and they can lose the chance to rent their property to someone else.

Do you have an approved reservation and also a valid agreement? In order to cancel your reservation, contact Flatio customer support well in advance of your contract beginning (the specific time and amount of refund depends on the type of cancelation policy).

Inne oferty, które mogą Ci się spodobać
od  7 561  / na miesiąc
od  252  / noc
Wszystkie media wliczone w cenę
6 507  / na miesiąc
217  / noc
Wszystkie media wliczone w cenę
Rezerwacja