Zarejestruj się jako lokator Zaloguj się jako właściciel Zaloguj się jako firma
5 osób
4 łóżka
50 m2
wifi
Wyposażony
5 750  / na miesiąc
w tym usługi i Internet

Mieszkanie do wynajęcia - Lizbona

Funky two bedroom apartment, with a fully equipped kitchen and bathroom. Nowadays, this district is home to towers, offices and modern international companies where you can easily access from every point of the city by metro, bus, or even by electric scooter, electric bicycle or trottinette.

Pokaż więcej
Pokoje i wyposażenie
Mieszkanie 50 m2
Internet (kabel)
Internet (Wi-Fi)
Telewizja kablowa
Klimatyzacja
Dostęp dla wózków inwalidzkich
Winda
Garaż
Jacuzzi
Terrace
Iron
Balcony
Ironing board
Sauna
Heating
Sypialnia 1
1 double bed
Not walk-through
Pościel
Krzesło
Zamek w drzwiach
Rozkładana kanapa
Kanapa
Biurko
Szafa
Okno
Ręczniki
Komoda
TV
Balkon
Clothes closet
Materac
Łóżko
Sypialnia 2
2 single beds
1 extra bed
Not walk-through
Pościel
Krzesło
Zamek w drzwiach
Rozkładana kanapa
Kanapa
Biurko
Szafa
Okno
Ręczniki
Komoda
TV
Balkon
Clothes closet
Materac
Łóżko
Kuchnia
Mikrofalówka
Zmywarka
Okno
Patelnie, garnki
Balkon
Płyta elektryczna
Płyta gazowa
Krzesło
Zamrażarka
Lodówka
Naczynia
Sztućce
Szklanki
Piekarnik
Stół
Pralka
Suszarka
Coffee maker
Pokaż więcej
Warunki najmu
Wynajem i opłaty Kiedy będę płacić?
Czynsz miesięczny
5 750 
Kaucja
0 
Usługi i Internet
w cenie wynajmu
Opłata za rezerwację
79  0 
Opłata za usługę
Dostępne od
Minimalna długość wynajmu
30 dni
Maximal rent length
unlimited
Dostępne od
30.06.2022
Reguły
Palenie dozwolone
Zwierzęta niedozwolone
Agreement
Zasady anulowania
Strict (30-days)
Możesz anulować rezerwację za darmo w ciągu 30 dni przed wprowadzeniem się. Przeczytaj zasady anulowania .
Backup accommodation
Czy apartament nie jest zgodny z informacjami zawartymi w ofercie? Zwrócimy Ci pieniądze i zapewnimy alternatywne zakwaterowanie. Więcej informacji
Bezpieczna przeprowadzka Zapewnimy zakwaterowanie alternatywne, jeśli z mieszkaniem coś będzie nie w porządku
Zweryfikowana umowa. Przeczytaj umowę online w zaciszu domu. Przeczytaj umowę
Ceny końcowe Nie płacisz za kaucję. Bez ukrytych opłat na Flatio
Cancel for free. There is a Strict (30-days) cancellation policy for this offer. Read the cancellation policy
Ocena oferty
Uma espelunca! Casa a evitar a todo o custo! A roupa que estendi ficou cheia de pêlos e cócó de gato. Foi necessário lavá-la de novo.
A senhora Morgane, cito, disse-me para ir "falar com os vizinhos, que era tranquilo". Verdadeiramente lamentável a falta de profissionalismo desta senhora. Quando reclamei, nada fez. Nesta casa, não se pode abrir as janelas das traseiras, o cheirete a cocó de gato e os mosquitos que a porcaria atrai são insuportáveis. Chamei a PSP e a Policia Municipal. Vieram e verificaram as condições de insalubridade do alojamento. Vou fazer uma exposição à ASAE e a minha queixa fica igualmente pública, na Polícia Municipal. O senhorio, pelo que observei, esteve cá quando reclamei e pedi a devolução do dinheiro, mas não foi capaz de nos bater à porta e dizer algo.
Para terminar, a Sra. Morgane, que muitas vezes nem percebia o que eu estava a dizer-lhe, estava à espera que saíssemos ontem e procurássemos outro alojamento, isto em pandemia e com o concelho de Lisboa em situação de cerco pandémico.
Inqualificável!
Amanhã vou ter de ir para outro alojamento, isto em dia de trabalho para mim é com todo o prejuízo que vai trazer-me.
Pedem-me, para o período de 28 de Junho a 14 de Julho, no qual preciso de ficar em Lisboa, exactamente os 1200€ que paguei para vir para aqui.
A FLATIO está a propor-me que pague 400 e tal euros pelos dias que aqui fiquei.
Já expliquei várias vezes o porquê de me ir embora: esta casa é insalubre.
Que imagem quer a FLATIO ter? A de apoiar senhorios que dispõem de alojamentos sem condicões? Esta é a pior experiência de sempre em alojamentos locais.
Aguardo a devolução integral dos 1200€.
Se não me restituírem o dinheiro, fico em dificuldades para pagar o novo alojamento, tudo culpa de um senhorio, da Sra. Morgane, que de profissional nada tem e, agora, da FLATIO, que quer que eu aceite 700 e poucos euros de devolução.
A FLATIO já me enviou duas vezes o mesmo documento de rescisão, sempre a propor que pague por uma estadia como a que descrevi.
Tudo do pior.
Em suma, para onde é que eu vou, com o dinheiro que querem devolver-me?
Aqui na FLATIO o cliente é o elo mais fraco?
Ocenione na: 27.06.2021
Długość pobytu 12 dni
Availability of the offer
Check the available dates for this offer
Naposledy aktualizováno před 10 dny
O właścicielu
Feeling I. 2,4
At Flatio since October 2020
Neighborhood hero
Feeling Inn Concierge Services, for unique Stays and Experiences.
Więcej o właścicielu
Chcesz o coś zapytać?
Czy coś jest niejasne lub potrzebujesz więcej informacji? Wyślij pytanie do właściciela
O budynku
Dostęp dla wózków inwalidzkich
Garaż
Winda
Gdzie będziesz mieszkać
Przejdź się po mieszkaniu
Frequently asked questions for this offer
How is this housing rated?
Tenants gave this accommodation 0,3 from 5 stars, for a detailed evaluation of tenants take a look at here.
What is the minimum lease length?
The minimum lease length is 1 miesiąc. See other conditions of rental.
What is the maximum lease length?
The maximum lease length is not limited. See other conditions of rentals.
5 dlaczego wybrać te oferty
Już żadnych osobistych zwiedzań, stresu i rozczarowania! Cały wynajem załatwisz natychmiastowo.
Natychmiast zdobywasz wsparcie Flatio na cały okres wynajmu.
Całą umowę najmu przeczytasz sobie zanim jeszcze dokonasz rezerwacji.
Płatność jest zupełnie bezpieczna. Jesteśmy zarejestrowani w Czeskim banku narodowym. Możesz płacić również kartą.
W porównaniu z agencjami nieruchomości zaoszczędzisz średnio 1500 PLN.
Najczęściej zadawane pytania
Co się stanie po dokonaniu rezerwacji?

Właściciel otrzyma powiadomienie o tym, że ktoś jest zainteresowany jego mieszkaniem. Od tej chwili ma 24 godziny na potwierdzenie lub odrzucenie Twojej rezerwacji.

Właściciele mieszkań zainteresowani są przede wszystkim profilem potencjalnego lokatora, dlatego podaj o sobie możliwie jak najwięcej informacji, dodaj zdjęcie profilowe itp. Możesz o sobie nawet nakręcić krótki filmik. Spodobasz się w ten sposób właścicielowi i zwiększysz swoje szanse na potwierdzenie rezerwacji.

Jakie jest standardowe wyposażenie mieszkania?
Wszystkie mieszkania oferowane na Flatio muszą spełniać określone standardy. Wymagamy pełnego wyposażenia wszystkich mieszkań, włącznie z naczyniami oraz dostępem do internetu.
Co to jest wynajem średnioterminowy?
Wynajmy średnioterminowe trwają zazwyczaj od 1 do 6 miesięcy. Większość właścicieli mieszkań wynajmuje na długi okres czasu lub tylko na kilka dni. Znalezienie średnioterminowego wynajmu bez Flatio nie jest zatem łatwe.
Czy mogę sobie przeczytać umowę najmu, zanim dokonam rezerwacji mieszkania?

Umowę najmu możesz sprawdzić z wyprzedzeniem online, dostępna jest dla każdej oferty. W momencie, jak zostanie podpisana, będzie ją można znaleźć w aplikacji Moje mieszkanie.

Podczas załatwiania wynajmu przez Flatio nie musisz się martwić, że umowa byłaby dla Ciebie niekorzystna. Nasze umowy napisane są tak, abyś mógł/mogła mieszkać w spokoju i bez obaw. Umowy są ujednolicone, identyczne dla wszystkich wynajmujących na Flatio.

Czy mogę sobie osobiście obejrzeć mieszkanie?

Po co marnować czas?! Zwiedź mieszkanie za pomocą wirtualnej rzeczywistości. Technologia ta pozwala na obejrzenie kilku mieszkań w kilka minut. Co więcej, nie musisz nigdzie jeździć.

Gwarantujemy dokładność naszych ofert! Jeżeli mieszkanie nie będzie wyglądać tak, jak na naszych stronach internetowych, oddamy Ci z powrotem pieniądze i załatwimy nowe zakwaterowanie.

Jakich metod płatności mogę użyć?
Na FLATIO możesz wybrać taką metodę płatności, jaka najbardziej Ci odpowiada. Możesz płacić za pomocą karty płatniczej, przez bramkę płatniczą GoPay i przelewem bankowym. Wybierz po prostu to, co jest dla Ciebie najbardziej wygodne!
How can I cancel my reservation?

How you can cancel a reservation varies depending on what stage the reservation is in.

Is your reservation request still waiting for landlord approval? Then you can simply cancel it directly from your My Housing web app!

However, if the owner has already approved your reservation request and you are no longer interested in it, only Flatio customer support can cancel it within 24 hours of approval. After this period, the reservation request can also be canceled by the owner.

Do you have an approved reservation and also a valid contract? In order to cancel your reservation for FREE, contact Flatio customer support well in advance of your contract beginning (the specific time depends on the type of cancellation policy).

Inne oferty, które mogą Ci się spodobać
Rezerwacja